entertain

یا سخنی داشته باش دلپذیر یا دلی داشته باش سخن پذیر...

تاوان

چـــرا دلـــت گــرفـته؟

 

او هــم آدم اســت...

 

اگـر دوســتت دارم هــایـــت را نــشنیده گـرفــت...

 

غصــه نخــور...

 

اگــر رفــت...

 

گریـــه نکــن...

 

یــک روز چشمـــان یــک نفـــر عاشقـش می کــند...

 

یــک روز معــنی کـم محــلی را مـــیفهمد...

 

یــک روز شکــستن را درک میــکند...

 

آن روز مــیفهمد آه هــایی کــه کــشیـدی از تــه قلـــبت بـــوده...

 

میفـــهمد شکستــن یـــک آدم تــاوان سنـــگینی دارد...

 

دیگردلت نگیرد......................................بگوخب.................

                                         *****



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت11:25---11 مهر 1392
دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!

دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو” …


سحراز چتردلتنگــــــی
ساعت13:47---17 مرداد 1392
نفس میکشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند!!!
اینگونه است حال من
چیزی نپرس!!!!


سحراز چتردلتنگــــــی
ساعت13:44---17 مرداد 1392
سلام آجـــــــی گلم
بابا من سر میزدم ولی اون چندباریم که اومدم آپ نبودی
ولی خوب الان ترکوندیا با این مطالب خوشگلت ..
ازین به بعــــــد ززود بهـت سر میزنم راستی من آپم بدو بیا...



منتظر حضور گرم ونظرات خوشگلت هستما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,ساعت 4:2 توسط Aram| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت